Poznata diva je nagovestila da bi uskoro mogla da izbaci svoju liniju kozmetičkih preparata za negu kože šerujući teaser fotku na svoj Instagram profil.
Iako je ova vest još uvek u domenu spekulacije, ne bi nas iznenadilo da se Madonna pridruži velikom broju poznatih koji su lansirali liniju preparata za negu kože.
55-godišnja zvezda je postovala fotku na kojoj zadovljivo pozira na podu kupatila uz propratan tekst: “Završila sam sa obavezama. Kupka ili pod?#MDNASKIN."
Dok su je fanovi obasipali savetima, nekako se ipak stiče utisak da Madge nije sliku šerovala da bi dobila savet za najbolju kupku, već da bi najavila svoj budući projekat.
Hashtag vas upravo vodi ka japanskom kozmetičkom brendu koji se zove MDNA Skin koji će biti lansiran 12. februara.
Mali podsetnik: Madonna je oduvek bila i te kako zainteresovana za svet mode (Material Girl linija koju je Madge pokrenula sa svojom kćerkom Lourdes) i parfema (Truth or Dare parfem s njenim potpisom).
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti