Rimska prodavnica visokokvalitetnih proizvoda od kože i krzna otvorena je u Via del Plebiscito još daleke 1925. godine, a nakon smrti Adele i Edoardoa Fendija porodični biznis je preuzelo njihovih pet kćeri. Skrenuvši posao u pravcu visoke mode, Fendi je prikazao prvu modnu reviju 1955. godine a već 1962. sklopio dogovor s Karlom Lagerfeldom koji od tada dizajnira za njih.

Lagerfeld je i autor čuvenog znaka s dva uklještena “F” slova kojeg modni znalci prepoznaju bez greške, isto kao i dvostruko C ili duplo G iza kojih se čitaju Chanel i Gucci.

Lagerfeldov inovativni tretman krzna bio je u isto vreme i šokantan ali i pronicljiv i uspeo je da održi kompaniju Fendi u samom vrhu ovog modnog polja. U veštim rukama slavnog Nemca pravo krzno je dobijalo izgled veštačkog krzna, bivalo perforirano hiljadama najsitnijih rupica kako bi kaputi bili lakši za nošenje ili su po njemu štampani dezeni tako da izgledaju kao sasvim drugačiji materijali. Mantili od teksasa dobijali su postavu od najfinijeg krzna, a na probleme s pokretom protiv nošenja krzna kompanija je odgovorila originalnim modelima bundi koje su mogle da se potpuno izvrnu naopačke.

Danas je Fendi sinonim za globalni mega-brend u čiji legendarni kvalitet su se uverile generacije i generacije žena. Vrhunske kreacije aksesoara i izbor izuzetnih materijala takođe obezbedjuju ovoj kući mesto velikog igrača na svetskoj modnoj sceni.