Iako još uvek nije spuštena zavesa na prolećne kampanje, možemo da konstatujemo da nijedna od dosadašnjih nije izazvala toliko buke koliko Jacobsova sa Miley.
Kada je otkriveno da je kontroverzna pevačica glavno lice Marcove prolećne kampanje, početni šok je potisnula činjenica da je Miley odbio da fotografiše Jacobsov dugogodišnji saradnik, fotograf Juergen Teller.
Međutim, i taj skandal je ubrzo zaboravljen zahvaljujući drugoj, ali ovoga puta daleko bitnijoj činjenici: Miley ume da pozira! Sa ili bez looka mokre kose.
Uostalom, Marc očito ume da prepozna nečiji potencijal pored loše medijske slike. Setite se samo kako nas je iznenadio kada je u svoje jesenje modele obukao maestralnu Kendall Jenner koja se potom pojavila na reviji Givenchyja ali i Karla Velikog?
Ako još uvek sumnjate u Marcov izbor, pogledajte finalne fotografije kampanje koju je uslikao David Sims.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti