Negde između Milana, Londona i Pariza, na modnu scenu (street stila pogotovo) ušetao je najnoviji modni pokret Normcore čija parola je bila krajnje anti fashion: prestanite da se trudite da budete autentični, drugačiji i utopite se u gomilu!

Termin koji je još u oktobru lansirala njujorška agencija za trendove K-Hole je okarakterisao svoju grupaciju kao ljude koji ne treba da prate šarenilo i zanesenost trendovima koje promovišu mnoge trendseterke.

A ne. Normcore je trebao da se odnosi i odnosi se na ljude koji podsećaju na stil Steva Jobsa: osobe koje su posvećene poslu i koje su krajnje skromne u oblačenju vodeći računa da prevashodno nose udobnu, casual odeću bez šarenog printa ili logoa. U njihovom garderoberu je i duks starije sestre, majice koje su već pohabane, jeans koji je ispran....  

Što običnija i jednostavnija moda. Moda koja nije statusni simbol već savršeno skrojena kreacija.

“Čak pre nego što je Karl transformisao kompletnu Chanel reviju u supermarket i na pistu poslao Caru u udobnim patikama i ležernim pantalonama, urednici su nosili odeću koja je normcore! Zovite to kako želite, Celine efektom, smirivanjem palete nakon ludog, eksplozivnog printa, ali današnja definicija chica odnosi se na udoban par patika, majicu, boyfriend jeans, mekan džemper..što jednostavnije to bolje,“ izjavila je Emily Segal ispred K-Hole agencije.

I taman kada smo mislili to je to. Normcore osvaja. Pojavio se Glamcore.

Sušta suprotnost anonimnom jeansu i patikama. Ovo je trend koji vas poziva da budete fant-a-stičn-eee! Mantili i kaputi s pop art portetima, oversize Celine kaiševi. A glavna predvodnica je Anna Dello Russo! Kraljica boja, dezena, materijala. Svega.

Privucite pažnju nekim glam detaljem, bilo to haljina u vrištećem printu nalik ruskoj nošnji ili šešir u obliku šolje, ili suknja koja podseća na kišobran, oblik suze... Ovo je trend koji zahteva da se istaknete u masi, a ne da se utopite u nju.

Pa koji birate?