Kompanija Avon je u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke, koja se sprovodi od 2004. godine, uručila donaciju Udruženju „Žena uz ženu“ i na taj način ponovo pomogla akciju „Budi hrabra – pregledaj se“. Zahvaljujući tome sve devojke i žene koje imaju do 45 godina moćiće u „pokretnoj ordinaciji“ opremljenoj ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom, tokom oktobra da obave preventivne preglede dojki i informišu se o značaju prevencije i ranog otkrivanja i lečenja raka dojke u 17 gradova širom Srbije.

„Od 1992. godine naša kompanija je u svetu donirala preko 1,1 milijarde dolara za borbu protiv raka dojke, dok smo u Srbiji do sada obezbedili preko 700.000 dolara za opremu koja je potrebna za ranu dijagnostiku, edukativne programe i kampanje u borbi protiv raka dojke. Svesni koliko su redovni i pravilni pregledi važni za rano otkrivanje i lečenje ove bolesti pokrenuli smo kampanju #volisvojegrudi i podržali karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ sa ciljem da se poveća broj pregleda i samopregleda dojki kako bismo zajedno uticali na svest kod žena o značaju prevencije“, izjavila je Danijela Šantić, direktorka kompanije Avon za Adriatik i dodala: „Tokom cele godine u našim brošurama i na sajtu možete poručiti proizvode sa roze vrpcom čiji je celokupan bruto profit namenjen aktivnostima za borbu protiv raka dojke. A omogućene su i novčane donacije na Avon sajtu“.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.

„Zahvalna sam saradnicama iz kompanije Avon koje već tradicionalno podržavaju aktivnosti u cilju prevencije i ranog otkrivanja raka dojke. Žene mogu sve, a zajedno možemo da dostignemo neslućene visine kojima menjamo svet. Često u brzini života zaboravimo na sebe i svoje potrebe iako smo svesne da moramo odvojiti to neko vreme za ono što nas ispunjava, okrepljuje, uliva snagu za dalje ali i čuva naše zdravlje i održava zdrave navike. Zato smo mi tu da zajedno sa našim partnerima iz Avona podsetimo žene širom Srbije, bar ovog meseca, koliko je važno je da redovno obavljamo samopreglede i idemo na redovne kontrolne preglede. Ali i da te preglede učinimo dostupnim što većem broju žena“, rekla je Ana Dornik iz udruženja „Žena uz ženu“.

Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ obićiće 17 gradova, kreće u nedelju 24. 09. od Vrbasa, zatim ide do Srbobrana, Kule, Kisača, Novog Sada, Bojnika i Lebana, a narednih dana u Medveđu, Vučje, Nišku Banju, Sokobanju, Svrljig, Knjaževac i Bor. Nakon Bora nastavlja u Majdanpek, Koceljevo i na kraju biće na Zlatiboru. Karavan će u navedenim gradovima biti postavljen od 12 do 18h, a svoj ultrazvučni pregled zainteresovane dame mogu zakazati tog dana, na licu mesta, u periodu od 11:30h do 12h.
.

O Avon kompaniji

U Avon kompaniji verujemo da je bolji svet za žene - bolji svet za sve! Mi smo brend za negu lepote koji veruje u moć žene, inspirišući njihovo samopouzdanje i pružajući mogućnost da ostvare svoj potencijal.

Milioni nezavisnih Avon Dama širom sveta distribuira kultne Avon brendove preko svojih društvenih kanala a više od 10% od svake kupovine doprinosi ženskom preduzetništvu i pomaže bolju budućnost žena. Avon se zalaže za rodnu ravnopravnost, osluškuje potrebe žena, glasno govori o problemima i podstiče pozitivne promene. Preko Avona i Avon fondacije donirano je preko 1,1 milijarde dolara, sa fokusom na borbu protiv nasilja nad ženama i raka dojke. Avon je i deo Natura &Co grupe.

Saznajte više na www.avonworldwide.com.

QR kod.jpg
Avon