Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otkrijte tajne dobrog stiliste: Kako da zablistate na crvenom tepihu

Ko zvezdama pomaže da maksimalno iskoriste svojih 5 minuta na crvenom tepihu? U svetu u kom je savršen look sve, nije ni čudo što vodeće stiliste izjedničavaju sa glavnim dizajnerima...

  Izvor: foto: Instagram / monicarosestyle

Ne krećemo svi u život sa istim prtljagom, ali upravo je fascinantno kako se neke žene rode pod srećnom zvezdom i izrastu u vitke boginje vretenastih mišića i zanosnog seksepila, koje pršte kreativnošću, posvećenost karijeri nimalo ih ne ometa u superuspešnoj misiji savršenih majki, supruga i humanitarki, a urođeni osećaj za stil nepogrešivo ih svrstava u malobrojnu elitu modnih ikona...

Hmmm... Svaka čast supertalentovanim selfmade pojedincima, ali u svetu (pre)zasićenom medijima imidž zvezda najvećim delom rezultat je komplikovane sinergije vojski PR-ovaca, trenera, nutricionista, raznoraznih coacha, samoprozvanih stručnjaka i beauty znalaca koji udružujući svoje veštine kreiraju superpoželjne jedinke... koje se graniče sa savršenstvom.

U često basnoslovnim budžetima najveći deo kolača odlazi na kreiranje prepoznatljivog modnog stila, budući da su za oblikovanje javne percepcije diva koje obožavaoce broje u šestocifrenim brojkama najčešće ključni stilisti - ili, kako ih mediji često nazivaju image makeri, ili čak „arhitekti“.

U njihovom slučaju, odelo čini čoveka. Primera za potkrepljivanje te kontekstu prilagodljive maksime nebrojivo je mnogo. Čak je i aktuelne izbore u Americi popratila vest o angažmanu Anne Wintour u kampanji Hillary Clinton. Najpoznatija modna urednica svoje veštine i znanja „pozajmila“ je demokratskoj kandidatkinji za osmišljavanje njenog izgleda, što se pokazalo kao nimalo lak zadatak - ne sme biti ni preskupo, ali ni prejeftino, mora da privlači pažnju, ali da ne izgleda ekstravagantno, mora da odaje utisak samouverenosti i ženstvenosti, da deluje opušteno, ali i ozbiljno... Zahteva je mnogo, a svako izdanje secira se do najsitnijih detalja.

Situacija u svetu medijskih zvezda ipak je nešto drugačija, ali ulozi su jednako rizični. Iako je za njih svaka vrsta publiciteta poželjna pa se i češće nego što je potrebno služe stilskim provokacijama, dobar odabir stilista garantuje više medijskog prostora, kakav god on bio. Razmislite samo o crvenim tepisima i top listama koje već idućeg jutra iskaču sa svih portala.

Zanima li vas ko je bio najbolje... ili možda najgore obučen?

Zlatna sredina u ovoj priči zanemarljiv je i, na kraju, imidžu zvezde nepotreban pojam. Ipak, stilisti nisu rezervisani samo za zvezde sa A liste. U svetu mode dobar stilista može biti podjednako uticajan u oblikovanju imidža brenda kao i glavni dizajner.

Odličan primer za to je rapidan rast popularnosti Vȇtementsa i Lotte Volkove, njihove „muze“, i najvažnije - stilistkinje. Ili, pak, Jeremyja Scotta, kog oko svega - od odabira modela do krajnjeg plana prezentacije kolekcija - savetuje Carlyne Cerf de Dudzeele, žena koja je stilizovala prvu Wintourinu naslovnicu za Vogue (Da, ona Lacroixova jakna i kičasti krst bili su njena ideja!)

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity