Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prolećni detoks mozga i tela: Četvoronedeljni plan koji će vas pripremiti za leto!

Zaboravite na skupe teretane i iznurujuće dijete. Obuzdajte svoj mozak, a telo će to pratiti!

  Izvor: foto: Net-a-porter Instagram

3 zdrave navike

Dodajte cimet

Sve već znamo − šećer je štetan po zdravlje, ali organizam ga i dalje traži. Pokušajte da šećer zamenite cimetom. On pojačava metabolizam glukoze, a to pomaže da se smanji nivo šećera u krvi (tako da nećete poželeti da uzmete onu čokoladicu oko četiri sata popodne). Cimet pojačava i odbranu vašeg organizma od slobodnih radikala. Uzimajte ga svakog dana, ali umereno − pospite ga preko ovsene kaše ili dodajte malo u kafu. 

Jedite kisele krastavce

Kvalitetan kiseli kupus, kefir i kiseli krastavci (bez dodatog šećera) vraćaju takozvane „dobre bakterije“ u vaš probavni sistem − zbog procesa fermentacije ove namirnice se lagano razlažu te organizam može da iskoristi sve njihove kvalitetne sastojke. Pune su enzima koji potpomažu varenje i iskorišćavanje najkvalitetnijih materija od svega ostalog što unesete u organizam pa tako dobijate osećaj da ste zdravi. Kiseli ukus utiče na to da i ne poželite slatko. Tako da će vam biti mnogo lakše da se klonite slatkiša. 

Jedite polako

Ako „progutate“ obrok, sa njim ćete uneti i ogromnu količinu vazduha zbog koga ćete se osećati naduveno. Zato − usporite!

Četvoronedeljni plan

Niko ne očekuje da se promenite tokom noći. To bi bio preveliki stres za vaš organizam, a i pritisak na vaš um i životne navike koje već posedujete. Počnite polako, ovu tabelu pratite okvirno, onako kako vam odgovara.

Prvu nedelju možete produžiti i na 10 dana, ali ne više od toga. Napredak bi trebalo da postoji. Na kraju bi valjalo da radite minimum dva treninga nedeljno. Ako nemate motivaciju, pokušajte da trenirate sa prijateljicom. Ukoliko ne budete želeli da idete na trening zbog sebe, verovatno nećete želeti da ostavite nju na cedilu.

Prva nedelja - Lagana nedelja, tj. „Neću se forsirati“

Vratite se na početak i jednostavno se pomerite sa mesta, pokrenite se.

Pokušajte sa jogom sa YouTubea. Pogledajte Mandy Ingber, ona je trener Jenifer Aniston. 

Prošetajte intenzivnim korakom ili džogirajte sa prijateljicom posle nedeljnog ručka.

Druga nedelja - Početak uspeha, tj. „Ovo je, u stvari, vrlo zabavno“

Kada vam prva nedelja postane prelaka, pređite na ovu.

Kupite DVD sa joga vežbama i počnite da vežbate kod kuće.

Probajte neku kolektivnu vežbu koja je vrlo zabavna, kao što je na primer Zumba.

Vratite se nečemu što ste voleli kada ste bili dete: odbojka, bicikl, badmington.

Treća nedelja - Osetno poboljšanje, tj. „Letim“

Forsirajte se više, ali ne preterujte.

Idite na časove joge ili pilatesa.

2 x nedeljno grupni časovi.

Angažujte privatnog trenera, neka vam da plan vežbi koje biste mogli da ponavljate svake nedelje.

Četvrta nedelja: Vidni napredak, tj. „Nikada se nisam osećala ovako dobro“

Trik je u raznovrsnosti. Zadržite strukturu, ali mešajte sadržaj da bi vam bilo dovoljno zabavno.

2 x nedeljno joga ili pilates.

2 x nedeljno grupni časovi.

Svake nedelje imajte vežbe zatezanja tela. Koristite rastegljive trake da biste sebi otežali vežbe.

Tekst: Branislava Kostić

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Moda

Celebrity