Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Press play: Plejlista koja će vas konačno naterati da vežbate i budete fit

Ako ste mislili da su male šanse da pomerite guzu i naterate sebe da trenirate, uveravamo vas da grešite! Sve je u dobrom ritmu koji će vaše telo naterati da se ludo pokrene!

  Izvor: Foto: Profimedia

Bolja kondicija

Pesma: That’s what I like, Bruno Mars 

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Doktor kaže da ova pesma daje strašnu motivaciju jer ima 134 BPM koji vas naprosto celog obuzimaju i ne daju da se smirite.

Što znači: Brža pesma, bolja spremnost, bolje telo. I da, toliko ćete biti obuzeti time kako slatki Bruno tretira dame sa šampanjcem na ledu da ćete zaboraviti da zapravo trošite kalorije. 

Ako želite zamenu: Probajte Break free, Arijana Grande (130 BPM).

Istezanje

Pesma: Hand Clap, Fitz and The Tantrums

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Kaže da će naglašen zvuk basa i udaranje bita u kombinaciji sa tapšanjem tražiti od vas još, još i samo joooš. 

Što znači: Osetićete kao da su pored vas slatki sportisti ili navijači zbog kojih nećete moći da se ne pokrenete, a onda i da stanete. 

Ako želite zamenu: Probajte Ex’s & Oh’s, Eli King (140 BPM).

Kardio trening

Pesma: This Is What You Came For, Kelvin Haris i Rijana

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Vaša memorija određuje koliko ćete imati volje da trenirate, zato izaberite pesmu koja će vas podsetiti koliko trening može da bude zabavan. 

Što znači: Kratko objašnjenje! Intervalni treninzi nisu laki, zato kolena visoko. Ne, još više od toga! Guza se ne diže sama, zato sluške u uši i zapnite što više možete. 

Ako želite zamenu:Feel Invicible, Skillet (126 BPM).

Višak kilograma

Pesma: To good, Drejk i Rijana

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Trik je da postoji neprekidan bit sa ne mnogo brzim tempom. Ovaj način da se izgube kilogrami je veoma popularan kod profesionalnih trenera jer vam stalan i stabilan ritam ne daju da posustanete dok bit udara tempo. 

Što znači: Ritam uz koji trenirate svakako treba da bude usklađen sa građom vašeg tela. Ako vam je ovaj tempo prejak, odaberite malo slabiji koji će vam prijati, ali opet biti dovoljno jak da vežbanje ima rezultate. Zato nemojte da preterate sa sporim ritmom jer kilogrami se ne tope uz uspavanke. ;) 

Ako želite zamenu: There’s Nothing Holdin Me Back, Šoun Mendes (122 BPM).

Istezanje

Pesma: Scars To Your Beautiful, Alesija Kara

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Ako niste znali, istezanje je vrlo bitno, kako pre, tako i posle treninga. Zato su lagane pesme odlične da se vaš puls primiri i dovede u normalu. Alesijin glas stvara osećaj opuštenosti, tako da ćete potpuno zaboraviti koliko ste umorni. 

Što znači: Posle napornog treninga srce vam se polako smiruje, a ova pesma će vas podsetiti da ste konačno uspeli da sprovedete svoj plan u delo.

Ako želite zamenu: Whater Under The Bridge, Adel (95 BPM).

Tekst: Teodora Bogdanović * Cosmo

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Moda

Celebrity