Magazin Cosmopolitan je peti put za redom organizovao Cosmo Tribine u želji da podrži studente u verovanju da može da je uspeh moguć ukoliko se uloži znanje, energija i posvećenost. Kao primer najprodavaniji ženski magazin na svetu je studentima na FON-u doveo primere supešnih poslovnih žena.
Predavači su bile žene koje su pravi majstori svog posla - Mila Litvinjenko, vlasnica i generalna direktorka kozmetičkog brenda Aura, Jelena Stojanović Dubovac brend menadžer Nike i Tamara Kalinić globalna modna influenserka.
Mila je posebno naglasila istrajnost, upornost i nadasve strast kao ključ uspeha. Jelena je iz ugla rada na internacionalnom brendu istakla važnost izuzetno dobrog poznavanja proizvoda koji prodajete, marketinšku snagu i snažnu ljubav prema brendu.
Mila Litvinjenko u razgovoru sa studentima
Tamara je sa svojim globalnim uspehom devojke sa ovih prostora studentima pokazala da poštovanje i razumevanje brendova sa kojima sarađuje, izuzetna motivacija i kvalitet mogu da vas ucrtaju na mapi svetskih brendova kao njihove ambasadore, kao i to da novac ne treba da bude odlučujući faktor prilikom donošenja poslovnih odluka.
Jelena Stojanović, Mila Litvinjenko, Tamara Kalinić, Nasja Veljković i Mina Krstić
Dijalog naših govornica sa studentima, u prepunom amfiteatru fakulteta organizacionih nauka je trajao je preko 2 sata, a glavna urednica Cosma Nasja Veljković zaključila je da je Cosmo tribina ispunila svoj cilj i da uveliko postaje tradicija koju magazin nastaviti uspešno da organizuje. Tribine su održane uz podršku brendova Red Bull i Nike.
Studenti pažljivo slušaju...
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti