Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja koje je i ove godine predložilo 40 škola za učešće u konkursu.
Kako bi računarski kabineti bili ravnomerno raspoređeni širom zemlje, škole su bile podeljene u četiri geografske regije, a po pet škola sa najvećim brojem glasova iz svake od regija Telekom Srbija opremiće savremenim računarskim kabinetima. Kompanija je do sada u ovoj akciji opremila modernim kabinetima 60 osnovnih škola, a spisak novih 20 škola možete pronaći na sledećem linku.
Računarska opremljenost škola posebno je važna kako bi osnovci imali adekvatne uslove da steknu znanje iz oblasti informatike, jer se proteklih meseci najbolje moglo videti koliko je važno da đaci budu informatički pismeni i vladaju „onlajn“ načinom učenja i komuniciranja.
Informatičkoj pismenost u osnovnom i srednjem obrazovanju već izvesno vreme se posvećuje posebna pažnja, o čemu govori i nedavna odluka nadležnih institucija da se za učenike prvog razreda osnovnih škola od septembra ove godine uvede novi predmet „Digitalni svet“ kako bi se učenici od samog početka školovanja bolje upoznali sa digitalnim tehnologijama.
Projekat „Stvaramo znanje“ osmišljen je u cilju pružanja podrške najmlađim pokretačima – osnovcima, radi unapređivanja njihove digitalne pismenosti i proširivanja znanja i deo je krovnog programa „Pokrećemo pokretače“ kojim Telekom Srbija osnažuje institucije i pojedince da se osmele i u svom okruženju šire pozitivne promene.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti