"Tako počinje savršen vikend" naziv je marketinške kampenje za promociju redizajniranog izdanja magazina Story, koji će od sada izlaziti petkom. Osim novog modernog ruha, Story čitaocima predstavlja i nove rubrike. Nove teme daju više sadržaja, više korisnih saveta i još više detalja o životu poznatih. Uvođenjem novih rubrika Story postaje jedini glossy&lifestyle magazin o poznatima, koji na nedeljnom nivou čitaocima nudi i informaciju, inspiraciju i relaksaciju.
Za zaštitno lice marketinške kampanju, Story je izabrao mladu i atraktivnu glumicu Ninu Janković. Reklamu, u kojoj Nina ima glavnu ulogu, režirao je talentovani reditelj Petar Pašić, a muziku „Volim petak“, iz ove reklame, komponovao je poznati producent i muzičar Marko Kon.
Novi izgled magazina Story
Magazin Story, jedan od najpopularnijih časopisa o poznatima, u godini kada slavi svoj sedmi rođendan, obradovaće čitateljke osveženim konceptom, novim sadržajem i promenjenim danom izlaska.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti