U Beogradu je 3. i 4. novembra održan sedmi festival integrisanih komunikacija „Kaktus“, koji je pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“ predstavio širok pregled brendova i njihovih vrhunskih kampanja. Na ovoj značajnoj manifestaciji međunarodnog karaktera, spot u okviru korporativne kampanje „Tu gde ste vi“ Telekoma Srbija, osvojio je nagradu u kategoriji „Produkcija“. Spot je plod saradnje Telekoma Srbija sa agencijom Ovation BBDO, i odmah je privukao veliku pažnju javnosti nizom zanimljivih ideja koje su nas na emotivan način i uz originalno izvođenje melodije „Osloni se na mene“ još jednom podsetile na ulogu koju kompanija Telekom Srbija ima u životima svih svojih korisnika.
Originalna kreacija korporativnog spota nominovana je za nagradu u četiri kategorije, a nagrada za produkciju potvrđuje da Telekom Srbija zaslužuje poverenje znalačkim i pažljivim izborom svojih kreativnih resursa. Kampanja koja je viđena preko TV ekrana, ali se raširila i putem društvenih mreža, našla je svoj put i do radijskih slušalaca i svedoči o sposobnosti Telekoma Srbija da osvoji srca i bude pouzdan oslonac u životima svih svojih korisnika.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti