U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj, u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke.
U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta www.lindex.rs, tako da se bezbedno i u udobnosti doma, može pregledati i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu. Kupovina putem Lindex sajta je ispunila očekivanja i potrebe kupaca, uz potvrdu vrednosti koje se podudaraju sa novonastalim potrebama – stabilnost, kvalitet, poznatost, poverenje i održivost, ukazujući da Lindex predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima.
Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji, koji su u protekloj 2020. godini obavili gotovo 150 hiljada pregleda. Do sada je donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljeno 6 miliona dinara kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema.
“Društeno odgovorne kampanje poput Lindex Pink imaju pozitivan uticaj, jer kroz podizanje svesti žena o važnosti prevencije, dolazimo do većeg broja pregleda, a time je veći broj otkrivenih tumora u početnoj fazi, što ujedno znači i više spasenih života. Ono što je važno da žene znaju je, da je bolest izlečiva kada se otkrije u početnoj fazi.", istakao je dr Srđan Nikolić, načelnik Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.
Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda Lindex i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, podršku su pružile i novinarke koje su simboličnim revijalnim hodom, noseći Lindex modele, poslale poruku ženama koje se bore sa ovom opakom bolešću da nisu same i da zajedno, mogu da iz ove borbe izađu kao pobednice snažnije nego ikada.
Kampanju je podržala i Maja Nikolić, poznato TV lice, koja je na događaju uputila reči ohrabrenja ženama, podsetila na neophodnost da volimo sebe i zajedno se borimo za pozitivne promene, vodeći računa i o svom zdravlju i o svom izgledu.
„Zajedno udruživanjem snaga sa posvećenim kupcima pružamo snažnu podršku ženama, ohrabreni dosadašnjim pozitivnim rezultatima Lindex Pink kampanja. Trenutne okolnosti su nam dodatno potvrdile da zdravlje nema cenu i da treba da izdvojimo vreme za sebe, budemo odgovorni i nastojimo da učinimo što više da se okrenemo zdravlju.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.
Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.