U modnom svetu, način na koji biramo omiljene brendove, kako uklapamo boje i oblike, na prvi pogled daje sliku ko smo, kako razmišljamo, a često ima i direktan uticaj na percepciju nas samih, čak i kako nas drugi vide. Brendove koje biramo naglašavaju i naše kapacitete, osećaj za lepo i prepoznavanje našeg najboljeg životnog stila.
Modni algoritam odavno je prevazišao proste definicije i čini nam se da je upravo Huawei u kreiranju svoje strategije obratio posebnu pažnju na tu činjenicu.
Huawei je u istanbulskoj Volkswagen Areni prikazao inovativne uređaje, najlakši telefon sa ekranom na preklop Mate Xs 2, laptop računar MateBook D16 i 16s, prvi tablet sa E-Ink ekranom MatePad Paper, nove članove porodice pametnih telefona – nova Y70 i nova Y90 i Huawei FreeBuds Pro 2.
Sve ove proizvode, zaključak je redakcije ELLE, povezuje pet ključnih faktora: sofisticiranost, čvrstina, znanje, uzbuđenje i iskrenost.
Dok držite u ruci ove proizvode, osećate posebnu estetiku oblika, teksture i dizajna i lako se povežete sa svim karakteristikama koje ovaj brend ima.
Gostoprimstvo koje je Huawei pripremio za ELLE ekipu to i pokazuje. Okruženje restorana Roka, prestižne hedonističke destinacije na obali mora, sa hranom koja mami i osvaja bio je dobar uvod. Sedeli smo na terasi koja, dok se zavodljivo uvija oko restorana, poklanja nezaboravan pogled na Bosfor. U gradu koji povezuje istok i zapad, osetili smo u vazduhu tokove civilizacije. Istanbul je specifičan iz brojnih uglova. Ljudi, navike, različitosti, svakodnevni život…
A onda, svedočili smo lucidnom gurmanskom Nusr-et performansu i kuvaru koji je soljenje mesa pretvorio u umetnost.
Na Huawei eventu je svakako napredna tehnologija u prvom planu, ali nam je jak utisak da dodatno donosi i impresivno korisničko iskustvo. Čini nam se da je Huawei doneo revoluciju u prostoru lifestyle-a, radeći upravo na tome da njihovi novi proizvodi dodaju novu dimenziju našem životnom stilu.