U politici često se desi da određeni političar menja zakone i Ustav ne bi li što duže opstao na vlasti, ali i tada retko se bilo ko sem diktatora zadrži na predsedničkoj ili premijerskoj poziciji više od 30 godina. 

U modi je nešto malo drugačije. Dizajneri se rotiraju nakon nekoliko sezona, a samo u porodičnom poslu (Versace, Valentino, Fendi, Armani, Donna Karan, Diane von Furstenberg) viđali smo jedan kontinuitet kada je u pitanju rukovodeća pozicija koja diriguje celim modnim carstvom. Svugde drugde gde nije prisutna porodična tradicija, dizajneri su opstajali najviše do devet godina. Svi sem Karla Lagerfelda.  

Nemački dizajner "presedava" Chanel kućom još od 1983. godine, te iako tvrdi da se osnivačici brenda, velikoj Coco Chanel ne bi svidela moda koju on kreira, Karl opstaje i za svaku kolekciju dobija hvalospeve.

Mi smo nekako utišali pohvale u želji da nam Karl ponudi neku novu inovativnu modu francuske kuće, a ne čist copy-past svih svojih kolekcija. Dok god našu pažnju više privlači scenografija (aerodrom, svemirska stanica, pariski kafe restoran, supermarket) imamo utisak da je moda u senci, a spektakl ono oko čega se Karl najviše potrudi.

Ovoga puta mastermind Chanela odlučio je da Grand Palais pretvori u botaničku baštu sa fontanom, skultpturama i centralnom zgradom koja je izgledala kao drveni mrežasti tunel kroz koje su manekenke defilovale.

Revija je otvorena sa klasikom - tvid-bukle kostimom naglašenih ramena sa tkanjem u boji vina i nežno ružičaste. Aksesoari koji su ispratili većinu modela bazirali su se na mrežastom velu i poludubokim čizmicama od slične teksture kostima ili sjajnog pvc materijala. Usledila je gradacija na temu buklea i pastelnih tonova koja je završena izlaskom modela u zanimljivoj venčanici koja se bazirala na belom odelu i perjanom ogrtaču.