Jesenju kolekciju visoke mode Valentino je predstavio na otvorenom, uz zalazak sunca u vrtovima Château de Chantilly (nemoguće je ne primetiti da se i ova revija održala uz vodu!) severno od Pariza. Kolekcija Pierpaola Picciolija oduševila je bojama, raskošnim haljinama i wow detaljima, ali ovu reviju zasigurno ćemo pamtiti po neočekivanim lookovima, svojevrsnim interpretacijama teme kolekcije, te kontrastima i simbolima.
Prvi i glavni utisak revije bio je - jeans. Naime, Kaia Gerber otvorila je reviju noseći farmerke od svilene tkanine, izvezene sitnim sedefastim perlicama, obojenim u 80 nijansi indigo boje, kako bi se postigla stvarna tekstura farmerki. Ovim je jeans evoluirao od masovnog trenda do haute couture-a, aludirajući da ovaj komad može da bude i te kako glam (pogledajte samom vintage Levi’s 501 Big E prekriven zlatnim vezom), kao i da je budućnost mode ipak ležerna i cool. ''Jednostavnost je rešena složenost'' citira Piccioli. Ili se tako samo činilo dok basic komadi nisu krenuli da se transformišu u ekstravaganciju, volumen i skulpture.
Château de Chantilly - istorijski simbol ekskluzivnosti - pretvara se u mesto inkluzije, slobode i razmene. On ga redefiniše, rekontekstualizuje, kao svedoka prošlih vremena, elitizma i statusa koji se ponovo kalibriše i postaje svačiji. Je li baš to uradio i Jacquemus revijom u Versailles-u?
Otuda i naziv Un Chateau - Piccioli oduzima ovom mestu identitet - predstavlja ga kao bilo koji zamak, bezimen i univerzalan. Nekada je pripadao jednoj od najstarijih i najuglednijih francuskih plemićkih porodica, Montmorencyjevih, zatim je uništen tokom Francuske revolucije, i kasnije ponovno izgrađen kao muzej umetnosti - ali je uvek definisao visoku modu, klasu i stil. Piccioli je svojim modelima to u potpunosti ispoštovao, ali i okrenuo priču u smeru da čak i haute couture može biti za svakoga.
Na kraju, Pierpaolo Piccioli prošetao je pistom sa celim timom iz Valentino ateljea, odajući posebnu čast svima onima koji čine brend ''iza scene''.