Arhum je brend čiji se koncept zasniva na objedinjavanju svega što predstavlja kreativnost jedne mlade osobe. Arhitektura i umetnost su objedinjene pod jednim imenom a predstavljene kroz različite vidove stvaralaštva.
Anja, inače tvorac brenda, je po obrazovanju arhitekta.
Svoju kreativnost i osećaj za lepo, kao i doživljaj sveta oko sebe pokušava da približi drugima polazeći od svog ličnog ja. Odatle ideja za stvaranje personalizovanih unikatnih šeširia i torbi za sezonu leto '16.
Inspiracija za ovu kolekciju unikatnih šešira je Alisa u zemlji čuda a poseban detalj predstavlja mogućnost da svaki šešir personalizujete što svakom pojedinacu daje priliku da imaju neki autentičan detalj.
Priredila: Dunja Sabljić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti