Od kada je Karl Lagerfield izabrao Willow Smith za ambasadorku Chanel brenda u martu mesecu, tokom Nedelje mode u Parizu, modni svet je čekao Willow da nas oduševi svojim pojavljvianjem u reklamnoj kampanji poznatog dizajnerskog brenda.
I sada, Chanel je konačno predstavio kolekciju naočara za sezonu jesen/zima 2017, u kojoj glavnu ulogu ima upravo ćerka Willa Smitha.
Fotografije kampanje su zadivljujuće, a na njima možemo videti kako Willow samouvereno pozira sa naočarima koje su istaknute u prvi plan, ali i nakitom iz nadolazeće ready to wear kolekcije.
Inspirisana vintidžom, urbanim chicom i prepoznatljivim Chanel Coco lancima, kolekcija broji dva para optičkih i tri para sunčanih naočara, koji poseduju jedinstvene oblike.
Neobični modeli naočara se mogu pohvaliti oblikom rama koji poseduje čak šest stranica, blagim oversize izgledom, kao i sočivom u boji koje je ručno polirano.
Naočare leptir i pantos oblika sa karakterističnim metalnim drškicama su napravljene od crnog okvira i sjajnog gradiranog stakla sa efektom ogledala, dok se na ramu nalaze Chanelov zaštitni znak u vidu slova C.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti