Dok se veliki broj dizajnera okreće sve više iskusnijim, kultnim licima iz sveta mode, filma, muzike (Marc Jacobs), pa čak i kolegama (Givenchy) prilikom izbora glavnih promo lica, Armani je odlučio da se okrene mladom i talentovanom licu: muzičkoj zvezdi čije vreme tek predstoji, preslatkoj Elli Eyre.
Naime, početkom ove nedelje sačekala nas je vest da je lice najnovijeg parfema Emporija Armania pod nazivom Armani Violet upravo ova mlada pevačica koje će uveličati veliki broj ovogodišnjih festivala.
Ellu je izabrao sam Giorgio.
“Ona je autentična, originalna i moćna mlada osoba koja stvara savršenu muziku koja je rezultat neverovatne kreativnosti, originalnosti i inovativnosti, nečega što postoji u svakom parfemu iz linije Diamondsa."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti