Deca poznatih lica su sve češće deo velikih modnih kampanja i editorijala!

Od prelepe ćerke Cindy Crawford koja se sa nepunih 14 godina našla na naslovnici CR Fashion Book izdanja preko unuke legendarne Jane Birkin, 12-godišnje Alice Attal koja je sa majkom lice najnovije kampanje francuskog brenda Comptoir des Cotonniers do dražesne Lily Rose, ćerke Deppa i Paradis koja je već sada nova Chanel devojka.

Međutim, daleko je ređi slučaj da deca poznatih kreatora postanu glavna lica u kampanjama svojih roditelja, što nas nekako ne čudi, jer, privatnost je neprocenjiva.   

To se ipak ne odnosi na kreativnog direktora Acne Studija, Jonny Johanssona koji je upravo za jesenju kampanju brenda Acne angažovao nikog drugog nego svog 11-godišnjeg sina, Frassea Johanssona, koji je debitovao ispred objektiva Viviane Sassen. 

"Primetio sam koliko mladi, odnosno nove generacije obraćaju pažnju na kroj, materijal i koliko im je bitno da finalni komad bude kvalitetan. U samom startu sam zamislio Frassea jer je on moj omiljeni sudija i kritičar i budućnost svih nas."

Pa, moramo da priznamo da je kampanja ispala ne samo kul, već krajnje zabavna i drugačija ali i poučna jer je demontrirala da i žene i muškarci mogu da se odevaju bez obzira na pol kako god to oni žele. No gender je očito pokret koji ostavlja moćan izraz.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija