Nakon što je rešila da napusti "Viktorijine anđele" kako bi se posvetila obrazovanju, lepa Karlie je izgleda pronašla malo slobodnog vremena između prenatrpanog rasporeda na fakultetu, kako bi postala novo lice Topshop kampanje za proleće / leto 2016.

Iako ima samo 23 godine poznata manekenka se može pohvaliti velikim uspesima u svetu mode, ali i činjenicom da po drugi put predstavlja britanski brend ulične mode. Čelnici modne kuće i kreativni direktori su rešili da ponovo, nakon osam godina odaberu Karlie koja će se pojaviti u njihovoj globalnoj kampanji.

"Veoma je uzbudljivo ponovo angažovati Karlie i vratiti je u igru, osam godina nakon njenog prvog posla u modelingu i prve Topshop kampanje koju je radila zajedno sa Jourdan Dunn. Ona je prava Topshop moderna devojka- popularna manekenka, poslovna žena sa zavidnom karijerom i osoba koja voli ljude. Kroz njene mnoge talente, ambicije i strasti to će uspeti da primete i klijenti širom sveta", rekao je Kate Phelan, kreativni direktor Topshopa. 

Karlie Kloss, pred fotoaparatom Tyrone Lebona, pozirala je u pastelnoj haljini, kožnoj moto jakni i večitom džinsu kao i u elegantnim komadima, poput glam mini haljina. 

Foto: Promo / Topshop 

Foto: Promo / Topshop 

Foto: Promo / Topshop 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija