Lajt motiv na Evinom profilu su fotografije nogu na zadnjem sedištu kola.

Na ovim fotografijama akcenat je uvek na dobrim, brendiranim cipelama ili torbi. Jasno je da su velike modne kuće i njihov marketing u velikoj ljubavi sa Instagramom od prvog dana, ali šta ako vi niste gigantska modna kuća a želite da promovišete svoj brend Instagramu?

Kolege sa britanskog sajta Guardian su pitale Evu Chen za njene top trikove:

Ne treba previše razmišljati, ništa nije dobro kada toliko morate da razmišljate

Ne mislite o lajkovima, kada je nešto usiljeno, to se odmah primeti.

Što manje obrade slika, to bolje

Eva kaže da je evolucija Instagram postova išla od nespretnih fotografija, do savršeno ulickanih ali neprirodnih. A sada se spontanost vratila u modu ali spontanost sa stilom!

Pokažite sva svoja umeća

Recimo, pravnik sa neverovatnom pasijom prema aranžiranju cveća.

Postujte stvari koje vam se često dešavaju u životu

Repeticija na fotografijama je uvek zanimljiva. Kada je Chen u pitanju to je na primer njen uvek divan manikir. Ali to bi moglo biti bilo šta, recimo autobuska stanica na kojoj svakodnevno čekate prevoz.

Koristite alate za uređivanje fotografija, ne filtere

Chen obično kači toplije fotografije sa izraženom senkom, nikad filtere.

Priča iza priče

Morate svoje pratioce odvesti iza kamere.. Na primer ako radite neki projekat, ljudi vole da vide i kako ste do toga stigli. Finalna, završna verzija je malo dosadna.

Počnite da pratite sve više ljudi koji su u skladu sa vašim hobijima i estetikom

Sigurni smo da ćete se i vi usmeriti s obzirom da instagram ima 400 miliona korisnika!

Priredila: Dunja Sabljić

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija