Španski brend MANGO nastavlja sa svojom strategijom lansiranja redovnih mesečnih kampanja kojima otkriva poslednje trendove. Prva od planirane četiri snimnjena je na ulicama Njujorka, a glavne zvezde su manekenke Roos Abels i Lexi Boling. Kampanja nosi naziv CITY VIBES...
Mango ostaje posvećen inovacijama na svojim digitalnim platformama, a ovoga puta je otišao korak dalje ubacivši društvene mreže u srce kampanje. Teaser je krajem jula otkriven na Snapchat (Mango) i Instagram (@mango) profilima uz emitovanje snimaka koji su otkrivali delove ključnih komada iz predstojeće sezone.
Kao dodatak kampanji, Mango je na zvaničnom Spotify kanalu pustio svoj izbor pesama koje prate septembarsku priču posvećenu vajbu Velike Jabuke.
Pa kakva je jesen španskog brenda?
Seksi, mladalačka, a opet ozbiljna i tako savršena za prelazno vreme.
Septembarska kolekcija obuhvala kožne mini suknje, mommy jeans modele, karo košulje, boho bluze i cvetni, zagasit dezen na maksi i midi haljinama, jakne i kratke kaputiće u military stilu.. sve one komade koje volimo da nosimo kada nastupi sezona jesen / zima.
Mango trenutno broji 16,5 miliona pratilaca na svim social media platformama i taj broj je u stalnom porastu iz sezone u sezonu.
Mango prodavnice se nalaze u Beogradu – Delta city, UŠĆE Shopping center i Knez Mihailova 20, kao Novom Sadu – BIG Shopping center i Podgorici – Delta city.
Pogledajte na sledećoj strani ostale komade iz septembarske kolekciju:
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti