Iako je mnogima teško da prihvate i shvate kako su Kendall, Gigi, Bella, Hailey današnji supermodeli ili ti Cindy, Naomi, Linda 21. veka, to je neosporiva činjenica! Ove devojke rade punom parom i za njihova "lica" se bore top brendovi poput Versacea, Chanela, Givenchyja i dr.
Kao što to biva, pomenute devojke inspirišu mnoge kompanije da lansiraju proizvode s njihovim likom, pečatom razmišljajući kako da podignu prodaju.
Trenutno možemo da kažemo kako Gigi prednjači u obimu saradnji i posla sa vodećim modnim kućama. Poslednja i najaktuelnija je rezervisana za čuvenu kompaniju Martel čije barbike su bile omiljena igračka/lutka devojčica koje su se rodile u osamdesetim i početkom devedesetih godina prošlog veka.
Naime, Martel je pre ali i sada bio jasan pokazatelj popularnosti neke osobe. Dobiti barbiku koja je likom identična vama, je bio san svake devojčice, ali i dokaz da vas pola planete obožava ili gleda s ljubomorom!
Upravo nakon Tommy Hilfiger x Gigi revije u L.A., poznata manekenka je postovala na Instagramu fotku koja otkriva njenu minijaturnu doll verziju koja je odevena u california girl vajb - teksas šorts i majicu sa prepoznatljivim Tommy Hilfiger natpisom, dodatno stilizovanu u crne rolere, kožni ranac i naočare.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti