Tema kampanje čije se fotografije sa oduševljenjem repostuju, jesu paparaci. I nisu samo iz Balenciage ovim zanimljvim (ali ne i originalnim) konceptom skrenuli pažnju na svoju novu kolekciju.
U praktično isto vreme Kanye West je za svoju liniju Yeezy lansirao novu kampanju u vrlo sličnom stilu.
U Balenciagi su se bavili klasičnim paparaci pristupom "Bez kamera molim!".
Modeli od kojih je jedna i čuvena britanska manekenka Stella Tennant, imali su ulogu celebrity ličnosti koje šetajući ulicom, pokušavaju da sakriju lice od radoznalih paparacia koji žele da ih fotografišu. Jedan od modela tako sakriva lice aksesoarom, tačnije tašnom i to onom na kojoj je ispisano Balenciaga naravno.
Ubedljivo, zar ne?
Iako fotografije izgledaju fenomenalno i očigledno je se mislilo na svaki detalj, novonastali Balnciaga hype je možda ipak preteran.
Naime, ovaj koncept izveden u ime mode već je viđen.
Steven Meisel slično inspiraciju imao je za editoijal u italijanskom Vogue-u 2005., baš kao i legendarni Tim Walker za isto izdanje i to 1999.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti