Koreanska pop senzacija pod nazivom EXO na sceni je već pet godina, a nakon pauze udarničkim snagama ovaj bend koji se u startu izdvojio kao atipičan sa svojim brojnim članovima - čak osam, sada ponovo postaje centar medijske pažnje i to ponajviše zahvaljujući stilu.
Ne očekujete baš mnogo kada je u pitanju jedan boy bend, ni po pitanju muzike, a ni stila, naročito ukoliko taj boy bend dolazi sa teritorije koja je nama relativno nepoznata i sa kojom nemamo dodirnih tačaka.
Međutim, kada je EXO u pitanju čije pesme imaju preko 150 miliona pregleda na YouTube-u, ukoliko kliknete na neku od ovih pesama i odlučite istražiti o čemu se tu radi (baš poput nas), ubrzo ćete shvatiti da su pesme prilično zarazne, da ne možete skinuti pogled sa ekrana (spotovi su sjajno izrežirani), a momci su vrlo vešti igrači, koliko i pevači.
I sve to skupa samo po sebi izgleda sasvim dovoljno senzacionalno, da shvatite zašto koreanska tinejdžerska senzacija postaje sve zanimljivija i ostatku planete.
Međutim, sve ovo ipak nije razlog zašto su ovi momci privkli našu pažnju, kao i drugih mahom modnih medija.
U spotu za singl “Ko Ko Bop”, koji je trenutno jedan od njihovih najvećih hitova stajling koji dominira videom sjajno se uklopio u priču, naime jedan od pevača - Lay je zapravo mlađa i modno unapređenija Dickie Greenleaf karaktera iz kultnog The Talented Mr. Ripley, koga u filmu tumači Jude Law.
Ostali stajlinzi se izdvajaju po fanastičnim komadima, kao na primer onaj koji nosi Sehun: Saint Laurent havajsku košulju iz kolekcije proleće 2017., sa printom retro pop daski za surf, dok je njegova kosa obojena i podignuta tako da podseća na rajske ptice. Chanyeolova kosa je boje punča, a na sebi ima Céline bluzu sa cvetnim printom pastelnih boja, preko Saint Laurent majice sa logom i niz se nastavlja.
Ipak, ovaj očigledno modno osvešćen bend, koji ima izuzetno dobrog stilistu, ne promoviše samo dobar stajling u spotovima.
Tako je nedavno na Louis Vuitton reviji jedan od pevača, Sehun (koji je sedeo u prvom redu, da se razumemo) proglašen najbolje obučenom osobom na reviji.
Na svojim Instagram nalozima ovi momci u poslednje vreme šetaju stajlinge koje potpisuju Vetements, Balenciaga, Supreme, Gosha, dakle trenutno najaktuelniji brendovi, a najbolje od svega je što su svojim modnim stilom uticali praktično na čitavu naciju fanova da krene u jedno modernijem pravcu kada je u pitanju stil.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti