Čelni čovek konglomerata Kering, Francois Henri Pinault zadovoljno trlja ruke u toplini svog doma koji deli s glumicom Salmom Hayek. Izveštaji koji mu dolaze na sto iscrtani su isključivo statistikama rasta, a po internoj proceni Keringovog portofolija - Gucci bi mogao okrenuti 10 milijardi evra do kraja ove godine.

Primera radi, 2017. završili su sa zaradom u visini od 6,2 milijarde evra.

Čini se da Marco Bizzarri i Alessandro Michele i dalje vuku sve prave poteze zbog kojih milenijalsi širom otvaraju svoje novčanike i kupuju Gucci držeći ga već treću godinu za redom na samom vrhu najpopularnijih brendova današnjice. 

O toj popularnosti brenda nije potrebno previše razglabati, dovoljno je da prevrtite Instagram i videćete da veliki postotak devojaka na ramenu nosi neku od torbica sa potpisom ove kuće, svaka treća ima kožni kaiš s logotipom, a mokasine su im još uvek na listi najpoželjnijih prolećnih cipela.

Dok se mnoge kuće muče s pristupom novoj generaciji potrošača i još uvek posluju po staromodnim principima, Marco Bizzarri (CEO kuće) svoju je hrabrost i savremen način razmišljanja dobro unovčio. 

Alessandro Michele jeste glavni dizajner i njegov uspeh je neupitan, međutim Bizzarri je mozak čitave ove operacije koja je počela 2015. kada je prihvatio nezavidnu poziciju u kući koja je izgubila svoj glam cool status još nakon odlaska Toma Forda, za vreme čije je vladavine Gucci proživljavao najveće uspehe. 

Michele je došao iznenada sa svojim psihodeličnim dezenima, jarkim bojama, bogatim materijalima, nakićenim stajlinzima, a oči modnih urednika su gotovo eksplodirale od ushićenja viđenim. 

Setićete se kritika nakon te prve revije, ushićenja modnih urednica po društvenim mrežama sa fotografijama modela uz hashtag #want #need #OMG #obsessed. Ta opsesija se prolongirala sve do danas uprkos prognozama nekih modnih kritičara koji su već počeli Micheleove revije sumnjičavo da posmatraju, tražeći šta je sve ponovio iz proteklih sezona.

Bizzari je pre nekoliko meseci rekao da njegovo tajno oružje čini grupa milenijalsa koji rade u kući, a koje tretira kao glavne savetnike za kreativne odluke koje se donose na višem nivou. Tim ljudi u srednjim 20-im tako sede uz bok čoveku koji vodi trenutno najveće carstvo na svetu i koji ih pažljivo sluša.

Kako je rekao, svaki mesec ih takođe pita da navedu tri predloga za poboljšanje poslovanja kuće. 

Sličan pristup imaju Demna Gvasalia i Virgil Abloh koji su izgradili brendove na shvatanju želja nove generacije i njihovoj volji da te ostvarene želje plate. 

Bizzarri se ne petlja u posao Alessandru Micheleu, pušta ga da radi što želi i s njim nikad ne raspravlja o prodaji, što je sigurno veliko olakšanje za dizajnera. Stvarati bez prisile "skupih odela" sa poslednjeg sprata zgrade san je svakog kreativca, a sa sigurnošću možemo tvrditi da 80% njih danas nema tu privilegiju.

Nadalje, Gucci je jedan od najprogresivnijih brendova kada je reč o on-line kupovini i dostupnosti njihovih komada, te komunikaciji s korisnicima na društvenim mrežama. 

Iako su premium brend, njihov pristup je relativno opušten i samim tim kao da negiraju auru snobizma oko sebe koju mnoge velike kuće i danas promovišu kao poželjan pristup, a koji  simboliše luksuz. 

Spremnost na rizik nikada nije bio problem za Bizzarrija zato ga ne opterećuju tekstovi poput onog koji je izašao na uglednoj web stranici BOF, a u kome autorka tvrdi da ljudi neće još dugo kupovati Guccijeve loaferke.

Možda neće, ali verujte da će ih tandem Bizzarri-Michele navući na nešto drugo. 

Ako ljudi vole i kupuju Gucci nema tog modnog stručnjaka koji će ih uveriti u drugačije, uostalom, modni stručnjaci već odavno ne upravljaju trendovima. To pravo nametanja im je oduzeo sam kupac, a Bizzarri kupca ima u šaci.

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/