Gucci koji trenutno zauzima prvo mesto na listi najpopularnijih brendova, nedavno je lansirao na tržište vuneni džemper koji podseća na "crno lice", a zbog toga je morao momentalno da se izvini javno, uz poruku da je predmet povučen iz online ponude i svih prodavnica italijanskog brenda.
U saopštenju Gucci je naveo da je posvećen različitostima, i kako smatra da je to "fundamentalna vrednost koju treba u potpunosti podržati, poštovati na čelu svake odluke koju donosimo", prenosi AP.
Sporan džemer je od crne vune, prekriva nos i ima crveni izrez za usta, što je na društvenim mrežama ismevano i oštro kritikovano kao neosetljiva i rasistička stvar.
"Smatramo da je raznolikost fundamentalna vrednost koju treba da negujemo i poštujemo i svaku odluku koju donosimo treba da temeljimo na tome. Potpuno smo posvećeni poštovanju različitosti u našoj organizaciji i pretvaranju ovog incidenta u jednu lekciju za kompletan Gucci kolektiv", saopštili su iz ovog italijanskog modnog brenda.
Inače, cena ovog džempera je 689 evra.
Izvor: Tanjug
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti