Sasvim je logično da svi na umu imamo neko od Instagram imena čije se street style kombinacije kopiraju širom sveta, a broj pratilaca im raste u stotinama svakog dana.

Međutim, to nije slučaj.

U pitanju je manje poznata glumica, a mnogo više poznata kao vojvotkinja - Meghan Markle naravno.

Zahvaljujući njenim stajlinzima na oficijalnim događajima, poput onoga kada je letos sa suprugom princem Harry-jem posetila Južnu Afriku, prodaja odeređenih odevnih komada, kao i potraga za istima, porasla je u vrtoglavom broju.

Tako se potraga na pretraživačima za modelima košulja-haljina koje je najčešće nosila povećala za 45 odsto. Dok je recimo plise haljina brenda Club Monaco, koju je ponela tokom ove posete, rasprodata za manje od jednog dana nakon pojavljivanja vojvotkinje.

Suknja poznatog brend J Crew doživela je porast u pretragama na internetu za fantastičnih 100 posto, nakon što ju je ponela Meghan.

Brojka koja je najverovatnija jeste ona od 216 procenata, a u pitanju je generalni porast pretraga svih odevnih predmeta, kao i onima njima sličnih - koje je tokom godine ponela Vojvotkinja od Saseksa.

Što je više nego validan razlog da je modni pretraživać Lyst koji se tokom čitave godine bavi ovakvim i sličnim analizama iz sveta mode, proglasi modnom ikonom za 2019. godinu, jer sudeći po ovim ciframa ona to viđe nego opravdano jeste.

Megan je takođe jedina pripadnica kraljevske porodice koja se nalazi među prvih deset uticajnih žena iz sveta mode, a sa trona je zbacila Kylie Jenner.