Kada je u januaru italijanska modna kuća Bottega Veneta obrisala svoj Instagram nalog, modni svet je ovu odjavu predstavio kao izraz vrhunskog luksuza koji, u digitalnom svetu, ne može bilo koji brend sebi da dopusti.

Sada je njihova matična kompanija Kering, koja stoji iza ovog i mnogih drugih brendova kao što su Gucci, Saint Laurent, rasvetlela ovaj famozan slučaj.

''Što se tiče Bottega Veneta digitalne prezentacije, ona nije nestala sa društvenih mreža, samo je promenila svoj oblik. Fokusirali smo se na promovisanje putem brend ambasadora, a fanovima dali moć da govore umesto brenda.’’  

Istini za volju, zahvaljujući Instagram nalozima Rihanne, Rosie Huntington-Whiteley, Kardashian-Jenner porodice, modnih influensera, ali i novih profila koji se lažno predstavljaju kao ovaj brend, prisutnost Bottega Venete na društvenim mrežama ne jenjava. Ali, da li će to biti dovoljno da se kreativno izraze i opstanu, čak i u budućnosti? Navodno nesponzorisane objave poznatih ličnosti pokazuju nam kako se stilizuju Puddle čizme, The Pouches ili Cassette torba, ali s druge strane ograničavaju širu sliku brenda, prikaze revija, stvaranja, kampanja, i svega onoga što se dešava ''iza scene'', a što nas veže za određeni brend.

Ipak, kreativni direktor Daniel Lee za sada pronalazi domišljate načine da dopre do svoje publike i da im da što više materijala da govore o brendu. Tako je poslednja kampanja Salon 01 naglasak stavila na sofe, umesto na nove pletene tašne, asocirajući na karantin i boravak kod kuće. Modeli poziraju na sofama načinjenim od iste tkanine kao što odeća koju promovišu. Zbog toga ne čudi što je nesvakidašnja ideja eksplodirala na društvenim mrežama, putem tagova i repostova.

A koliko dugo će se Bottega Venetti isplatiti da ostane offline, ostaje da vidimo.