Dolce & Gabbana se 2018. suočila sa burnim reakcijama na navodne rasističke i seksističke aspekte njihove modne kampanje #DGLovesChina. Te godine, otkazali su modnu reviju u Šangaju, nakon što ih je platforma Diet Prada postavila na stub srama zbog tzv. nesenzibilne kampanje, ali i rasističkih izjava Stefana Gabbane. Društvene mreže obrušile su se na italijansku luksuznu modnu kuću, dok su brojne poznate ličnosti progovorile javno o raznim kontroverzama.

Tri godine kasnije, oglasila se i stranica Diet Prada povodom tužbe koju joj je uputio brend D&G: ''Sa toliko antiazijske mržnje koja se širi SAD-om, čini se pogrešnim i dalje ćutati o tužbi koja ugrožava našu slobodu govora. Mi smo mala kompanija čiji je osnivač upravo osoba tamne puti, zbog čega se aktivno borimo protiv rasizma u našoj zajednici. U tužbi se navodi da smo mi odgovorni za njihov izgubljeni prihod i štetu učinjenu osnivaču Stefanu Gabbani, nakon što smo kritikovali D&G reklamnu kampanju 2018. godine'', navode osnivači Tony Liu i Lindsey Schuyler.

Dolce & Gabbana traži ukupno suludih pola milijarde evra odštete, ali je Diet Prada već uložila žalbu na ovu tužbu. Istovremeno je osnovala sajt GoFundMe za pomoć u finansiranju ovog slučaja, koji će voditi neprofitni Institut za modno pravo. Njihova osnivačica Susan Scafidi rekla je da je misija instituta da pomogne onima koji rade na tome da modnu industriju dovedu do visokih etičkih standarda, da brane slobodu govora, te promovišu različitost, jednakost i inkluziju.

A dokle će trajati iživljavanje tzv. modnih autoriteta nad neistomišljenicima - ostaje da vidimo u nastavku ovog spora.