Vrelo leto je na vrhuncu, a u pravom trenutku nam stiže novo modno osveženje koje nas inspiriše. Tropikal duh Meksika savršeno je dočaran u najnovijoj Alanov kampanji koju vam ekskluzivno prikazujemo, a potpuno smo odlepili za (neo)basic crnim i belim modelima koje nam donosi ovaj lokalni brend. Pod mantrom LETO KOJE TRAJE, Alanov brend nam prikazuje u pravom mementu nove modele koji su spremni za dane pod suncem i vodom. Susreli smo se sa osnivačicom brenda Marinom Vlaški Starović i popričali o novoj kampanji za koju art direkciju i fotografiju potpisuje Stanislav Zakić.

1. Koja priča se krije iza najnovije Alanov kampanje za leto 2021 godine?

Ono sto su novine je, svakako, uvođenje pre-ordera (na haljine i ogrtače) koji smo uveli na proleće, kao svojevrstan način podrške sporoj modi. Neće nas obeshrabriti ni činjenica da smo uveliko zagazili u sredinu leta, jer se držimo svog gesla da treba prkositi ubrzanom ritmu življenja, znati kada treba malo da se uspori i prepusti sitnim užicima svakog dana. Sve i da se realizacija planova ne odvija na zamišljen i željen nacin, suština je da se izvuče najbolje iz svakog dana. Jer će se onda desiti ovakav jedan dan, ovakva kampanja za kupaće kostime i sve će onda dobiti puni smisao.

9DD4B029-E288-4AE0-BD79-A57250D467D2
Stanislav Zakić 

2. Okupili ste novu mladu ekipu koja je radila kampanju? Recite nam nešto više o tome?

Kao i obično, sve najbolje stvari u životu su one koje se dese spontano. Bez velikih planova, strategija i predumišljaja. A opet, zajednička dobra energija je pokrenula lavinu. Privilegovana sam da sam radila sa Stanislavom Zakićem, za koga verujem da prevazilazi naše tržište, i zahvalna da je nesebično podelio sa nama svoj talenat i našao vreme da bude tu za Alanov i njegove dame, pa čak i ako to podrazumeva snimanje pod vodom. Tu je naravno, kao i prvog dana sa nama bila pre svega moja prijateljica i Alanov podrška Ana Ostojić, koja svojim veštim potezima u svega nekoliko koraka (uz predivan nakit Goldy i naočare Yoson) donosi utisak da se radi o snimanju najmanje za Vogue. Mina je manekenka zavidne karijere, verovatno devojka sa najdužim nogama, koja svojom cool ličnošću, ali i talentom ostavlja nas sve bez daha. A šta tek reći o svim make-upovima naše Milice, koji može da odoli čak i fotkanju pod vodom?! To je ta ekipa. Ili se desi sinergija, ili ne. Kod nas jeste, i nikada necu uspeti da im se zahvalim u dovoljnoj meri.

40D022E7-DE6D-461D-86AE-DE2080ED21FA
Stanislav Zakić 

3. Koji je vaš modni savet, kakav oblik donjeg dela kupaćeg najbolje pristaje kojoj građi?

Ukoliko imate jake kukove, dobro će vam stajati male gaćice koje naglašavaju struk, upravo kakav je naš model 2017. Ako želite da prekrijete višak u predelu trbuha kupite dvodelni kupaći s visokim strukom, on je dobar i za devojke s kraćim nogama jer izdužuje čitavu figuru, naš model 2021. Ako su vam noge duge, nema potrebe da se služite trikovima i odlično će vam stajati svi modeli, a najbolje oni s plitkim strukom, tj. naš model 2019. Trudimo se da slušamo svoje devojke i u skladu sa njihovim željama, kreiramo nove modele.

66225A3C-CE29-4D6B-9728-DFFFA94ACD1E
Stanislav Zakić 

4. Vaš brend postoji već pet godina. Koji je vaš komentar na sve veću ekspanziju Instagram brendova za kupaće kostime?

Alanov je modni brend koji je nastao kao uspomena na baku krojačicu i nosi ime po njenom prezimenu. Ove godine slavimo peti rođendan i ono po čemu smo postali prepoznatljivi su, svakako, kupaći kostimi sa volanima. Kreiranje kupaćih kostima za odrasle je nekako za mene bio prirodan razvoj događaja. Doduše, vrlo spontan. Početak je bio vezan za odluku da sebe i svoje drugarice obradujem komadima. Da se nezavisno od vlastite fizičke građe i trendova žene odlučuju za te modele, jer ih čine lepim i ženstvenim na plaži. Mislim da to više nije samo kupaći, haljina, ogrtač, već im Alanov nudi osećaj komfora i slobode. Da, nije bilo teško ne primetiti da su kupaći kostimi postali veoma aktuelni ove godine. Mislim da ima dovoljno prostora za sve i podržavam svakoga ko napravi nešto sam, trudi se i radi na tome. To je osećaj koji i mene drži svake godine.

1601C74B-2107-44C3-8D2A-4D726A7CBC3F
Stanislav Zakić 

5. Šta vas izdvaja na tržištu od ostalih? Počeli ste sa primenom sustanaible materijala?

Ako treba da izdvojim posle pet godina nešto na šta sam izuzetno ponosna, to je odnos i svakodnevna komunikacija što direktna - sa svakom ženom koja naručuje, što preko društvenih mreža. Intimno mislim da je to publika koja je sama pronašla Alanov i prepoznala ga kao svoj brend. To su moje Alanove. Verujem da to nije trend, već potreba koju tržiste i publika iniciraju. Međutim, kao malom brendu, nije jednostavno naći materijale koji su održivi/reciklirani, ali se trudimo i ulazemo svoje resurse da u budućnosti tako bude. Za sada nam je crni materijal recikliran, ali korak po korak.

Osim toga trudimo se da uvek iskoristimo maksimalno naše materijale i već smo prepoznatljivi po tradiciji da devojke obradujemo simboličnim poklončićima već godinama, gumicama za kosu koju ove godine pravimo od ostatka lana, a za nas šiju Somborske šnajderke (Udruženje žena žrtava nasilja). Najsentimentalniji deo naše letnje kolekcije su cegeri tradicionalno ručno izrađeni od rogoza, od dekice koji je tom zanatu posvetio ceo svoj život. Svaki od tih cegera je oplemenjen postavom od strane Somborskih šnajderki. I zahvalni smo na mogućnosti da se i kroz modu dotaknemo društveno-angažovanog delovanja i damo svoj skroman doprinos u nimalo lakom procesu osnaživanja žena.

7FDD2078-F521-4CF3-A8B4-999BF6FF407C
Stanislav Zakić 

6. Ove sezone donosite nam nove forme i boje. Recite nam nešto više o tome?

Da se nadovežemo na prethodno pitanje, a to je da smo uspeli da naši novi modeli budu svojevrsna obrada i oživljavanje postojećih, uz poneku doradu, dajući im nove forme i udahnjujući novi život. Mi recikliramo svoje modele! Izabrali smo nežne i ženstvene pastelne boje: lila, mint, led belu, roze, baš onakve kakve su devojke koje nose naše kostime.

I polako. Da se uspori sa ritmom i uživa u svakom danu. Jer suština i jeste u tome da ovo naše jubilarno peto leto bude LETO KOJE TRAJE.

Stanislav Zakić Alanov modna kampanja 2021.

Art direkcija i foto: Stanislav Zakić
Stajling: Ana Ostojić
Šminka: Milica Đorđević
Model: Mina Davidovac
Nakit: Goldy jewelry