Retki su trenuci kada moda svoj fokus sa tržišta okrene ka ljudima, prevashodno ženama koje rade u modnoj i drugoj industriji. Još kada se tom fokusu i planu da jedan dugoročan rok od 15 godina, onda moramo da budemo impresionirani.
Naime, najnovija kampanja italijanske kuće Benetton "A Collection of Us" predstavljena je svim modnim insajderima u Trevizu prošle nedelje, gde se nalazi sedište i farbrika kompanije, među kojima je bio i naš modni urednik Nenad Janjatović.
U sklopu prezentacije svim posetilocima je otkriven i najnoviji program kuće “Women Empowerment Program” koji je prevashodno humanog karaktera i objedinjuje esenciju kuće koja je do sada uspevala da stvori savršenu simbozu kvalitetne knitwear odeće i socijalne odgovorinosti.
Iza ovog programa se nalazi potreba da se oslušnu i ispune želje svih žena: tako što će im biti omogućeno ne samo da imaju dobru platu za svoj rad, već i sve ostalo što im je potrebno za bezbedan, srećan, zavodovoljan i bezbrižan rad.
Širom sveta više od 250 miliona žena biva venčano pre nego što napuni 15 godina. Pola od tih žena radi na crno i u užasnim uslovima za rad, a više od 31 milion žena u dobi od 7 pa do 14 godine propušta časove i priliku da stekne neki nivo obrazovanja usled moranja da zaražuje za život.
Program je najviše orijentisan na Aziju koja ne samo da predstavlja ogromno tržište već i bazu fabrika najvećih modnih i drugih kompanija odakle dolazi skoro 80% odeće koju nosimo.
“Women Empowerment Program” je osmišljen u skladu sa planom UN-a "Sustainable Development Goals (SDGs)" koji bi trebao da bude završen 2030: održivu sigurnost i osnovu za život, nediskriminaciju, jednakost polova, jednake uslove za osnovno obrazovanje i zdravstvenu negu i osiguranje, kao i prestanak svih oblika nasilja nad ženama.
Prvi i osnovni korak ka osnaživanju žena je stvaranje prilika da imaju decentan život, plaćen posao i adekvatno mesto rada, sa dodatnim sredstvima i odeljenjima koje će im izaći u susret i sa nekim detaljima koje se ne tiču samo njih, već i njihove porodice.
Na primer, majka ste i nemate gde da ostavite klinca, zašto vaša kompanije ne bi imala jaslice? Ili radite u opasnoj zoni do koje morate da pešačite? Zašto vam vaša kompanija ne omogući prevoz i zaštitu?
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti