Tri dana razgovora, modnih revija, performansa i događaja u studiju Cinecitta u Rimu otkriće modu budućnosti. Ovo izdanje Roma Fashion Week-a potvrđuje spremnost Altarome da podrži mlade dizajnere i brendove u nastajanju. Događaj će biti dostupan uživo na platformi Digital Runway, kao i na aplikaciji Altaroma, koju od 1. februara mogu da preuzmu svi koji žele da se povežu iz celog sveta.

''Ove zime i dalje se suočavamo sa izazovnom situacijom – objašnjava Adriano Franchi, generalni direktor Altarome, ''koja zahteva najveću pažnju na bezednosti i zdravstvenoj zaštiti. Iz tog razloga, a u skladu sa pravilima koje je uspostavila italijanska vlada, ograničićemo pristup ovoj oblasti samo modnim profesionalcima. Ovo je neophodna mera za smanjenje rizika koliko god je to moguće, uz istovremeno obezbeđivanje adekvatne promocije za dizajnere kojima pomažemo da se afirmišu i promovišu''.

Učestvovaće oko 100 brendova koji će biti podeljeni na pojedinačne i kolektivne modne revije i Showcase, vodeći projekat događaja. Ovo poslednje omogućava brendovima da se svakodnevno sastaju sa kupcima i novinarima na principu rotacije, olakšavajući kontakte, prilike i nove saradnje.

''Zahvaljujući posvećenosti naših partnera – dodaje generalni direktor – posebno Privredne komore Rima i regije Lacio, i zahvaljujući ključnoj podršci Italijanske trgovinske agencije i Ministarstva spoljnih poslova i međunarodne saradnje, organizovaćemo fizičke aktivnosti, kao i one digitalne. Na ovaj način institucije će nastaviti da pružaju adekvatnu podršku, koja je sada važnija nego ikad, svim brendovima koji još nemaju sve potrebne alate da stanu na svoje noge. Delujemo kao most i kao lansirna platforma za mlade dizajnere, dajući im mogućnost rasta i profesionalnog razvoja. Radimo u sinergiji sa ostalim Nedeljama mode tako da svaki brend bude spreman da zakorači na modne piste i bude predstavljen u izlozima širom sveta''.

Altaroma je uložila u unapređenje svojih digitalnih kanala da bi dosegla globalnu publiku. Poslednja tri izdanja su bila veoma uspešna, sa povećanjem broja korisnika iz jednog izdanja u drugo. Počevši od ovog izdanja, biće dostupna i namenska aplikacija koja će svima omogućiti da udobno prate modne revije. Štaviše, aplikacija će biti alatka koja je laka za korišćenje modnim ljubiteljima, novinarima i potencijalnim kupcima.