- Obožavam ideju da kreiram stvarno slatke cipele koje su svima dostupne i pristupačne – rekla je Reachel za WWD. – Cela ideja koja stoji iza brenda BeachMint je da se online šoping iskustvo učini ličnim i to mi se dopada.
Iako je Bilson već eksperimentisala sa modom, što uključuje i saradnju sa DKNY Jeans, ovo će biti prvi put da radi sa obućom. Ona je krenula stazom koju su već dobro utabale Kate Bosworth i njena stilistkinja Cher Coulter, sa kolekcijom aksesoara pod imenom JewelMint, zatim Ashley i Mary-Kate Olsen sa kolekcijom StyleMint i Jessica Simpson sa linijom BeautyMint.
BeachMint je sajt kome mogu da pristupe samo članovi, što znači da je pre pristupa potrebna registracija, a svaki korisnik dobija izbor proizvoda napravljen na osnovu njegovog ličnog ukusa. Sve ShoeMint cipele koštaće 79.99 dolara!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti