Rođena u Parizu 1957. godine, Barbara je ušla u modu 1983. godine otvorivši butik “Kubuki” zajedno sa svojim mužem, inače glumcem, Williamom Halimijem. Etiketa Barbara Bui rođena je četiri godine kasnije kad je kreatorka prikazala svoju prvu reviju u Parizu, a već sledeće sezone Barbara je tržištu ponudila i mušku i žensku kolekciju.
Razvoj brenda bio je neosporan i 1998. godine kompanija je izašla na berzu, dok su 1999. godine otvorene ekskluzivne prodavnice u Parisu, New Yorku i Milanu. Danas Barbara redovno prikazuje četiri kolekcije godišnje: glavnu liniju, nešto opušteniju Bui liniju, mušku odeću i kolekciju obuće. Od maja 2003. godine Bui je član Francuske federacije za visoku modu.
Zaštitni znak njene odeće su čiste linije i vešto kombinovanje različitih kulturnih i etno uticaja. Njen urban cool stil ima uspeha kako u Americi, gde je promociju pratila fantastična kolekcija slika slavnog Davida Baileyja, tako i u Rusiji gde je Barbara otvorila butike u Moskvi i Krasnodaru. Međutim, njen dizajn je namenjen snažnoj i elegantnoj ženi i zato su materijali, pre svega, tradicionalni – vuna i koža. Zahvaljujući toj doslednosti, modeli ove polu-Francuskinje i polu-Vijetnamke nose pečat bezvremenosti i bogatstva. Od 2009. godine Barbara je svom uspešnom brendu dodala i kolekciju nakita pod nazivom “Atame”.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti