Dok su za Versace bile karakteristične vrišteće boje u svim mogućim i nemogućim kombinacijama, kao i ludi printovi palmi i krokodila, kolekcija kuće Marni je veoma umerena.
- Želela sam da dam pravi Marni pečat ovoj kolekciji, prisećajući se svih naših omiljenih komada i printova. Kao i uviek, obožavam boje i dezene i miks modernog s plemenskim motivima, kao i grafiku poput one iz doba Bauhausa, zajedno sa sportskim elementima - rekla je glavna dizajnerka Marnija, Consuelo Castiglioni.
U promotivnom videu H&M-a ona je dodala kako je vrlo ponosna na rezultate jer je svaki detalj i svaki končić napravljen po Miarnijevim standardima i naročito je posvećena pažnja na detalje, po čemu je inače poznata ova dizajnerska kuća.
U reklami je prikazan delić kolekcije koja se još uvek čuva kao tajna.
Inače, zaštitno lice za novu kampanju je 22-godišnja britanska glumica Imogen Poots, jedna od najvećih mladih filmskih nada.
Marni stiže u H&M
Tek što je prošla "versacemanija" u prodavnicama H&M-a, stiže nova dizajnerska kolekcija, italijanske modne kuće Marni.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti