Čelnici kompanije navode da su inspiraciju za slikanje prvenstveno pronašli u Micku Jaggeru i Marianne Faithfull.
„Naš cilj je bio da uhvatimo nevinost i glamurozni duh kasnih šezdesetih godina, radost sređivanja u rock’n’roll stilu, dobar osećaj i izlazak u život“, navode kreativni dikretori kuće Jimmy Choo, Sandra Choi i Simon Holloway.
Inače reklamna kampanja kreće u avgustu, a posebno će biti zastupljena u magazinima Vogue i Harper’s Bazaar.
Na globalnom nivou kampanja će biti lansirana u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, određenim Evropskim zemljama, Hong Kongu i Japanu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti