Samo tri nedelje nakon što je Simons prikazao svoju debitantsku kolekciju, Marion Cotillard se na premijeri filma The Dark Knight Rises u Londonu pojavila u uskoj haljini bez bretela koja se sastoji iz dva dela – gornjeg u formi topa u narandžastoj boji, i pencil suknje u crno-belom dezenu. Glumica koja igra Mirandu Tate u poslednjem filmu Nolanove trilogije o Batmenu, obogatila je haljinu zlatnim kaišem, crvenom pismo-tašnom i crvenim cipelama.
Raf Simons je u izjavi o svojoj prvoj Dior kolekciji rekao: „Svi znamo i vidimo Christiana Diora na veoma specifičan način. To što sam sada deo ove modne kuće pomoglo mi je da otkrijem mnoge stvari koje ranije nisam primećivao, kao što su specifični kodovi i specifični gestovi i specifični stav. Jer on je bio arhitektonski dizajner“, rekao je Simons.
Kada je reč o njegovoj ambiciji, Simons smatra da je ključ u prilagođavanju: „Sve se svodi na ponovnu adaptaciju stava i preoblikovanje psihologije, koja treba da bude više vezana za ovaj današnji svet i to kako žene danas žive. Moja želja je da spojim istoriju i budućnost tako što ću napraviti haljine koje će biti više moderne i više istorijske, i spojiti ih u jedno“.
Simons je istakao i svoju želju da neke haljine pretvori u majice i jakne i tako pokaže šta oseća. Šta god da je u pitanju, ovo je sigurno nova era visoke mode.
Marion Cotillard prva u Dior Couture
Glumica je prva osoba koja je nosila haljinu iz debitantske kolekcije novog dizajnera modne kuće Dior, Rafa Simonsa.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti