Stella McCartney ponovo je postavila Nataliu Vodianovu kao zaštitno lice svoje najnovije kampanje. Ruski model predvodiće jesenju kampanju čuvene dizajnerke. Kampanja ce, prema njenim rečima, imati "smisao za humor" i prikazivaće manekenku kako pozira u rastegljivoj mini-suknji od tvida sa pismo tašnom od veštačke krokodilske kože dok je obučena u raskošnu izvezenu majicu od popelina.

"Pokušali smo da stvorimo upečatljivu i nezaboravnu sliku koja će prosto odudarati od svega ostalog i dobro oslikati energiju ove kolekcije kao i Natalijinog karaktera" - izjavila je Stella za WWD. 

Tridesetogodišnjoj Natalii ovo će već biti treći put da se pojavljuje kao zaštitno lice pomenute marke. Za snimanje reklama bili su zaduženi Mert Alas i Marcus Piggott. 

Dok se Stella raduje predstojećoj kampanji, kolekcija zbog koje je trenutno najvše uzbuđena jeste one za Olimpijski tim Velike Britanije, koju sportisti njene zemlje nose na igrama u Londonu. Stella je tom prilikom izjavila da je bilo izuzetno teško uskladiti opremu tako da bude moderna i praktična u isto vreme, ali i da joj je trebalo puno vremena i truda kako bi je završila.

"Proces kreiranja sam počela tako što sam razgovarala sa samim sportistima, zapitkivajući ih i pokušavajući da proniknem u psihološki aspekt onoga što nose na takmičenjima", izjavila je ona i dodala - "Svi su se složili u razmišljanju da na njihov učinak tokom takmičenja utiče i izgled. Često zaboravljamo da su i sportisti samo ljudi i da se, kao i vi i ja, osećaju drugačije kada znaju da ne izgledaju dobro"