Ona navodi da je veoma ponosna na kolekciju, koja uključuje naočare, nakit, cipele, torbice i stylish kofere.
“Uzbuđenja sam zbog ove saradnje, ovo je prvi put da je H&M umešao modnog direktora u ovako specijalan projekat. Ovo je znak važne evolucije u modi a ja sam i uzbuđena i počastvovana što sam izabrana da to vodim. Želim da kreiram dragocene aksesoare koje je nemoguće naći. Kao stilista znam da su aksesoari krucijalni za stajling – to je lični pečat koji dajete kombinaciji. Sa ovim komadima svi se mogu zabavljati, pretvarajući običan dan u fantastičan modni dan“, navela je Anna.
Prošle nedelje, Anna je objavila muzički spot za sopstvenu pesmu "Fashon Shower" kako bi proslavila lansiranje linije koja će biti u prodaji od 4. oktobra. Poslušajte pesmu u kojoj možete čuti Annina stilska pravila i videti nakit koji je dizajnirala...
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti