Valetta, koja je počela da se bavi manekenstvom sa 15 godina, dosada se pojavljivala u kampanjama brendova kao što su Versace, Louis Vuitton i Gucci kao i na naslovnicama modnih časopisa poput Vogue-a, Harper’s Bazaar-a i časopisa W. Poslednjih nekoliko godina pomalo se posvetila i glumi, pojavivši se u filmovima Hitch i Raising Helen ali i dalje dobija zavidne poslove u svetu mode kao što je kampanja za jesen/zimu 2012 brenda Pucci.
„Prava je čast raditi sa kultnim britanskim brendovima kao što je Marks & Spencer. Uživala sam dok sam radila za njihovu Per una kolekciju i divno je raditi sa kvalitetnom odećom na kojoj je pažljivo obrađen svaki detalj a opet je sasvim jednostavna“, rekla je Valetta. „Pojam pristupačnog luksuza je nešto što je karakteristično za britansku visoku modu, a M&S se sjajno snalazi u tome.“
Fotografije za ovu kampanju radio je švedski fotograf Andreas Sjodin a na njima je predstavljen širok izbor koji nudi Per una kolekcija za jesen/zimu 2012.
„Amber predstavlja klasičnu ženstvenost po kojoj je Per una kolekcija postala poznata i zbog koje je obožavana, dok je u isto vreme savršena predstavnica novog opuštenog ali prefinjenog pravca kojim odiše Per una kolekcija ove sezone“, rekao je Steve Sharp, izvršni direktor marketinga u Marks & Spencer-u.
Amber Valleta novo lice Marks & Spencera
Rosie Huntington Whiteley ima novu celebrity koleginicu u Marks & Spenceru - Amber Valletu.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti