Bailey kaže da je njihov veliki fan i da voli njihovu doslednost.
Burberry ima 14.5 miliona fanova na Facebooku i 1.4 miliona pratilaca na Twitteru, a na njihovom sajtu svaki artikal se može pogledati iz raznih uglova, zatim tu je puno spotova, istorijat brenda kao i blogovi. Sve to pokazuje da je brend u korak sa savremenom tehnologijom.
Taj model biznisa postavio je ovaj britanski brend daleko ispred konkurencije.
„Burberry je bio hrabar i vrlo rano uradio neke stvari koje su im ljudi verovatno rekli da neće uspeti“, rekao je Duke Greenhill, osnivač agencije luksuznih brendova Greenhill + Partners. „Ali oni su svakako to uradili i završili dobar posao.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti