Iako se pokazalo da i u četrdesetim, možete da imate i te kako uspešnu modnu karijeru (Cindy Crawford (47) i Kate Moss (39)), još uvek u svetu mode, glavnu reč vode mladi modeli, i to oni sa 13. godina!

Upravo taj trend, mladih, zategnutih manekenki koje reklamiraju skro sve, od veša, preko kozmetičkih preparata, do mobilnih telefona, uticao je dosta na svest, prosečne ženu koja svaki dan se susreće sa slikama "savršenih lepotica", podsvesno diveći se i težeći tim besprekornim licima, koje prati tendencija da svaka žena, bila u tridsetim, četvrdesetim, pa i pedesetim, mora da ima telo jedne tinejdžerke!

Srećom, stariji supermodeli poput Christy Turlington sve više govore otvoreno o ovom problemu, pokazujući pritom kako je moguće imati uspešnu karijeru i kad se pređe prag četrdesetih.

Lice januarskog broja britanskog magazina Harpers’s Bazaar  je u intervju za pomenuti magazin otkrila između ostalog da je novo lice kampanje za Calvin Klein donji veš kolekciju.

"Kada mi je bilo ponuđeno da promovišem donji veš, moja prva reakcija je bila, ‘Donji veš? Nisam htela u početku da budem deo neke takve price, ali vremenom sam razmislila i shvatila da je za ljude daleko bolje da gledaju slike prave, zrele žene, a ne samo mladih devojaka – žene koja vode normalan, prosečan život, pun obaveza i događaja."

Iako ima 44. godine, Turlington, koj izgleda prelepo, je izjavila da je ponosna što njeno telo stari prirodno, bez bilo kakvih "dodataka".

Modeli poput Turlingtonove, Christie Brinkley, Cindy i Helene Christensen, ali i 85-godišnje Daphne Selfe – koje još uvek rade i blistaju, pokazuju da lepota ne ide samo uz mladost, i da jedna prelepa žena može da ima i obline i bore!  

Nadamo se da će prisustvo starijih žena sa normalnim telom (iako su u neverovatnoj formi s besprekornom figurom), ne samo na pistama, već i u editorijalima, reklamnim kampanjama doprineti tome da ne viđamo samo savršena, mlada lica, gde god da se okrenemo.