Glumica Nicole Kidman po treći put za redom predstavlja glavnu figuru reklamne kampanje za torbe i obuću modne kuće Jimmy Choo.
Naime u kampanji za proleće/leto 2014. godine poznata oskarovka stala je pred objektiv fotografa Sølve Sundsbøa u veoma zavodljivom izdanju gde pretežno pažnju privlače njene duge noge.
Ovakvi kadrovi koji asociraju na ambijent džungle nisu slučajno izabrani s obzirom da je inspiracija za aktuelnu kampanju upravo netaknuta priroda. Samim tim je i logičan seksi, zavodljiv izgled same Nicole, koja sa minimalno odeće na sebi u prvi plan stavlja cipele i torbe jarkih boja.
"Zaista sam uživala radeći sa Sølveom, veoma je kreativan, ali i odlučan u svojim zamislima. Bilo je zanimljivo raditi čitav shooting iz nove iznenađujuće perspektive... Volim taj minimalizam kada je garderoba u pitanju, te su samim tim cipele i torbe izgledale kao senzualni sastavni deo mog tela“, rekla je Nicole.
"Volim kako se Nicole otvorila ka novoj ulozi.Svake sezone ona se bez muke transformiše u drugu ličnost kako bi dočarala sam duh kolekcije. Sada je uspela da istakne to žensko samopouzdanje i pruži neverovatno snagu i upečatljivost fotografijama“, rekla je Sandra Choi, kreativni direktor Jimmy Choo kuće.
Tekst: Katarina Pavlović
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti