Naime, za razliku od ostalih prodavnica, u ovoj novoj radnji pod nazivom Daisy Marc Jacobs Tweet, nije vam potreban novac, već ćete umesto toga proizvode kupovati u zamenu za slanje Tweetova, Instagram fotografija i Facebook statusa!
Nova radnja, koja se nalazi se u poznatom njujorškom kvartu SoHo na Menhetnu, predstavlja koncept prodavnicu koja podržava društveni valutu.
Naime, od pravljenja fotografija i postavljanja poruka sa hashtag-om #MJDaisyChain, posetioci će biti nagrađeni sa Marc Jacobs brendiranim poklonima prilikom izlaska iz prodavnice. Prvenstveno će dobijati parfeme i ogrlice, a neki čak i torbe najbolji će dobijati i tirbe.
- Tokom godina, Daisy brend je dobio značajan broj sledbenika na društvenim mrežama, i na ovaj način želimo da se zahvalimo ljubiteljima našeg brenda. Marc Jacobs je jako aktivan na društvenim mrežama, a Daisy je jedan od njegovih brendova koji pokreće največi angažman među fanovima - rekao je Lori Singer, potpredsednik marketinga za Marc Jacobs.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti