Saradnja između Alexandera Wanga i švedskog giganta H&M-a nije jedina koja je najavljena ove godine iz radionice pomenutog brenda. Međutim, kao da jeste, pošto o ovoj drugoj, skoro da niko i ne priča.
Naime, poznati modni brend iz Švedske je pre neki dan objavio novu saradnju koja je privukla našu pažnju. U čast otvaranja njihove nove prodavnice na Petoj aveniji u Njujorku, koja će obuhvatati 5.300 kvadratnih metara, švedski brend je angažovao modernog umetnika Jeffa Koonsa da osmisli torbicu koja je već sada postala naš predmet žudnje.
"Saradnja sa H&M je bila krajnje uzbudljiv projekat koji mi je pružio priliku da jednu od svojih najpopularnijih slika predstavim širem auditorijumu u malo drugačijem izdanju, “ izjavio je Koons nakon što je saradnja obelodanjena.
Koons je poznat po čestim saradnjama sa predstavnicima pop kulture, kao i običaju da osmišljava "banalne" skulpture poput životinja od balona. Za Lady Gagu je pred lansiranje njenog albuma Artpop, uradio skulpturu pevačice u prirodnoj veličini.
Crna torba od kože na kojoj dominira "slika" Koonsa, će se naći u prodaji od 17.jula i to u određenim prodavnicama brenda u Njujorku, Los Anđelesu, Čikagu i Dalasu, kao i na zvaničnom sajtu brenda.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti