Druga nedelja Dizajnerskog meseca rezervisana je za kreatora Batu Spasojevića, čiju je majicu ponela pevačica Ana Kokić Rađen. Iako se ranije nisu poznavali, ispostavilo se da su savršen dvojac za modnu saradnju. Energična plavuša Ana upravo je žena kakvu je kreator video da treba da ponese ovaj odevni predmet. U godini u kojoj obeležava petnaestogodišnjicu rada, Bata ističe print kao simbol svoje marke, ali i kao glavno obeležje majice osmišljene za akciju magazina Story.
Story: Kakvo ste mišljenje imali o akciji Dizajnerski mesec pre nego što ste postali njen deo?
- Veoma pozitivno. To je praksa i nekih svetskih magazina, a Story ispituje puls ne samo naše modne publike već i svetske. On je više od celebrity lifestyle magazina, ima odlične reportaže od fashion i beauty segmenta, preko Art of Livinga, pa sve do kulture i raznih gradskih partija. Vaša čitalačka populacija prati sva moguća dešavanja i na našoj modnoj sceni, tako da je ova akcija pun pogodak. Iz sedmice u sedmicu čitaoci uz novo izdanje magazina mogu da kupe i biraju neki dizajnirani komad odeće i asesoara, a potom da u letnjim mesecima uživaju dok ih kombinuju za razne prilike.
Story: Kao jedan od naših najuspešnijih dizajnera niste imali dilemu da prihvatite poziv i kreirate odevni predmet koji može svima da bude pristupačan?
- Kupci obično imaju predrasude o tome kako su sve stvari poznatih dizajnera skupe. To je zabluda, a jedan od dokaza je i ova akcija u kojoj će naši komadi odeće biti dostupni svima.
Story: Koliko dugo poznajete Anu Kokić i da li je baš energična plavuša idealna za promociju vaše majice?
- Iako je ranije nisam poznavao, Ana je na mene ostavila veoma snažan utisak kada sam je gledao u poznatom šou-programu Tvoje lice zvuči poznato, pogotovo u ulozi čuvene svetske pevačice Pink. Tu me je kupila za sva vremena. Vrhunski je profesionalac, velike harizme i samopouzdanja. Inače, veoma je zgodna i šarmantna, a ima i jaku energiju neophodnu za njen poziv, što se upravo uklopilo s mojim komadom odeće i mojim dizajnom. Devojka ili žena koja treba da nosi moju majicu s printom upravo je snažna, harizmatična i u blagom hard- rok glem-šik fazonu. Takva je i Ana, a uz to je i savršena majka.
Story: Kako ste se proveli na snimanju?
- Fantastično. Toliko smo bili opušteni, smejali smo se i šalili sa celom ekipom, a na kraju čak i zapevali. Poznato je svima da veoma volim da pevam i da je muzika moja velika inspiracija, a uz Anu je i pevanje išlo lakše. Najbitnije je da su se naše energije poklopile.
Story: U kojim prilikama može da se nosi vaša majica?
- U elegantnim prilikama uz dobar crni sako i ravne cigaret-pantalone, upravo onako kako Ana često vidi sebe za veče. Može i u sportskim šik izdanjima, kakva je Ana na ovim fotografijama. Inače, moj brend i jeste kombinacija šik, sportske i elegantne varijante.
Story: Preporučujete li da se kombinuje sa ostalim odevnim predmetima iz Dizajnerskog meseca?
- Pošto je majica s mojim printom prilično jaka zbog same štampe i motiva, sa ostalim komadima je ne bih kombinovao, ali preko dana može da bude deo autfita koji uključuje i espadrile Ivane Rabrenović.
Story: Ove godine ste obeležili 15-godišnjicu rada i to baš kolekcijom prepoznatljivom po printu. Jeste li na Story majicu preneli deo najnovije kolekcije?
- Imao sam ideju da print iz nove kolekcije prenesem na majicu. Želeo sam da modna publika, žene i devojke koje čitaju vaš magazin, nose nešto najnovije, to jest iz ove kolekcije za proleće i leto 2014.
Story: Kakve su majice inače ove sezone IN?
- Majice svetskih dizajnera ove sezone su u punom kolor printu, inspirisane umetnošću i slikarima iz raznih epoha, a vodeći su Pikaso i Miro. Moram naglasiti da je i moj print upravo skinut s mojih slika, ulja na platnu, a neke od najoriginalnijih naći će se i na izložbi u narednom periodu. Art koji se nosi ovog leta i koji treba da nam bude pristupačan jeste upravo ovaj na majici by SBS INDIVIDUAL.
Story: Sarađivali ste s brojnim poznatim ličnostima. Mogu li oni da budu inspiracija i jesu li najbolji promoteri određenog trenda ili brenda?
- Praksa je svuda u svetu da poznate ličnosti nose određene brendove i promovišu ih. Česta politika modnih kuća jeste da isključivo njihove stvari nose ljudi iz šou-biznisa i da ih prezentuju. Svedoci smo da je za ovu sezonu Ledi Gaga obeležila kampanju za Versace, a Rijana je često promotivno lice za mnoge brendove. Slavni i moda su jedna simbioza.
Story: Opišite najmoderniju odevnu kombinaciju za ovo leto?
- Naj-in kombinacija za ovu sezonu jeste upravo majica ili haljina s velikim printom u art fazonu, koja može da ima i neku lepu poruku.
Story: Jesu li vam se slegli utisci sa Serbian Fashion Weeka?
- Cela ova godina je u znaku mog jubileja - 15 godina rada. Stalno dobijam čestitke i priznanja za rad, pa je broj nagrada koje sam u kratkom roku dobio zaista veliki. Uživam u tome maksimalno, ali sam uveliko u novim idejama i planovima. Inspiracija, rad i realizacija su moji glavni pokretači i adrenalin koji je neophodan da osetim život u punom sjaju. Sezona je počela, uživajmo u suncu, modi i ostalim čarima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti