U čarobnim kampanjama poznatog kreatorskog dua, Dolce & Gabbane, uloge čarobnica i sicilijanskih zavodnica koje nose izazovne modele poznate modne kuće pripadale su mahom italijanskim manekenkama i glumicama, i to najčešće zanosnoj Monici Bellucci i seksepilnoj Bianci Balti.
Međutim, najnovija kampanja za jesen 2014/15 je donela jednu svežu i zanimljivu promenu u vidu “nove” čarobnice, i to 43-godišnje Nemice, Claudie Schiffer.
Jedna od najpopularnijih supermodela sa početka devedesetih, uspela je da odmeni Monicu, donoseći drugačiju vrstu seksepila, manje vatrenog, a više tajanstvenog.
Scenografija mistične, bajkovite bašte u kakve Dolce i Gabbana obožavaju da smeštaju svoje kampanje, bila je perfektna pozadina za Claudiju koja je pozirala u uzanim i seksi modelima, vidno uživajući u snimanju.
Nalik “plavoj” kraljici, nemačka manekenka je “flertovala” sa muškim modelima u čipkanim i svilenim, pripijenim haljinama, dokazujući da nije izgubila osećaj za poziranje.
Kompletnu kampanju je snimao Domenico Dolce.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti