Poznata holivudska glumica Gwyneth Paltrow opet je dokazala da ne postoji sfera u kojoj može da razočara. Glumica, majka, pevačica, life coach, health guru i žena koja je izmislila novi termin u vezama „conscious uncoupling“ ovoga puta je demonstrirala svoje umeće transformacije, i to u 4 dive iz 4 različite dekade.
Naime, za potrebe najnovije Max Factor kampanje, poznata plavuša je stilizovana u prepoznatljivom stilu jedne Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Farrah Fawcett i Madonne.
Iako se na prvi pogled čini da je kompletna kampanja više jedan zabavan eksperiment, kompletan koncept je osmišljen u želji da se podsećanjem na legendarne ikone lepote, obeleži jedan vek od osnivanja kozmetičkog giganta.
Za efektan look Paltrowe se pobrinula poznata make up umetnica Pat MacGrath koja je uspela da preslika do perfekcije najpoznatija izdanja slavnih žena, pa smo tako Gwyneth videli kao Audrey, ali Audey u Breakfast at Tiffany, Madonnu kao Madge u Confessions eri, Farrah na vrhuncu karijere kao jedna od Čarlijevih anđela i Brigitte u svom prepoznatljivom stilu, sve sa talasima i mačkastim lookom.
Pa, kako vam se čini najnovija „uloga“ poznate glumice? Odnosno, koliko je uspela transformacija?
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti